17.12.12

Är helt slut ikväll.
Körde ett rygg- och bicepspass idag, det passet som jag gick ut från sist. Var rädd att jag skulle känna samma sak igen som sist vid chinsen men idag gjorde jag allt och lite till. 
 
På bicepscurlsen körde jag på min tävlingsvikt - 15kg. Klarade 10st första setet och 11st andra setet. På tredje började jag skratta så jag hann bara göra 6st... Haha. Körde ett dropset efter det på 15 och 12,5kg.
Jag är så jäääävla nöjd med det här passet. Curlsen kunde inte gått bättre! Jag skämtade när jag sade att jag skulle klara 10st på tävlingsvikten, och så kör jag 11 på andra setet dessutom! Är galet glad för det.
 
Imorgon ska jag träna själv på kvällen och då ska jag försöka mig på ben. Bara hoppas att låsningen i ljumsken släppt, men det återstår att se. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback