19.12.12

SHIT VAD DÖD JAG ÄR! Alltså jag somnade typ halv två inatt och steg upp 06.40, vilket tog emot så himla mycket. Men jag kom iväg på bussen till Kallhäll i alla fall, tog sedan tåget till Kungsängen och åt frukost med Martin och sedan åkte vi till gymmet. Var där prick nio och körde på bra i en och en halv timme. 
 
Det blev bröst och triceps och jag tog pb i både bänkpress och dips! Sjukt härlig känsla! Bänken testade jag på 35kg (pb) och det gick, men när jag skulle testa 37.5kg så tog det bara stopp. Det gjorde dock inget, är nöjd ändå! Nästa gång tar jag 37.5!
 
Och så till dipsen! Första gången jag testade dips så klarade jag två själv och en tredje med pass, förra gången klarade jag tre själv och en fjärde med pass, och idag klarade jag fyra själv! Även om det bara handlar om en repetition mer än förra gången så räcker det så jävla mycket för att höja min motivation till taket! Är galet taggad på träningen nu.
 
Nu måste jag ta en liten powernap innan jag ska dra med fem tunga väskor in mot centralen för att sätta mig på tåget hem till Piteå. Det kanske blir fint. Eller ja, det blir det. 
 
Här kommer en liten video på dipsen. Filmade för att se om jag gick så djupt ner som man ska, och det blev godkänt ;) 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback