22.12.12

Kom nyss hem från bröst- och tricepspass. Smög även in lite bicepscurls på det bara för att jag saknat dem <3 
Passet gick bra, över förväntan för att vara så sjuk som jag är.
Tog dessutom pb idag, och det är ju inte illa pinkat. Mitt förra pb på dips var ju fyra stycken, vilket jag var löjligt stolt över, och idag gjorde jag sju stycken! NU har jag fan anledning att vara löjligt stolt! :D
 
Det var dessutom väldigt trevligt att träna med Elin som jag inte sett på länge. Imorgon blir det i alla fall ett benpass som ska avverkas och det blir det på onsdag också när jag ska träna med Elin igen. 
 
Och förutom sjukligheten så är allt bra. Så nu håller jag tummar och tår för att jag snart ska må bättre. 
 





Martin
12 December, kl. 21:04 | Blogg;

Fyfan va starkt Johanna! Grymt bra jobbat.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback