23.12.12

Alltså fy vilken ångestladdad träning det blev idag. Sensia på klubbgärdet, där jag aldrig satt min fot förut typ, tusen miljarder människor, ännu fler maskiner, som stod tätt, tätt ihop och jag visste inte vart alla saker jag skulle använda fanns. 
 
Var livrädd att jag skulle träffa någon jag inte alls ville träffa och var rädd för att inte hitta det jag skulle.
Så jag började värma upp medan jag försökte lokalisera benpressen och skivstängerna. Började med benpress och körde 4x10 på 89kg. Efter det körde jag benböj, 3x10 på 35, 45 och 50kg. 
Sedan irrade jag runt och skulle hitta ett utrymme där jag kunde göra utfall med skivstång, men det är så fullt i träningssalen att det inte finns plats för sådant. Fick lite panik och tänkte gå hem innan jag tänkte att jag kan ställa mig på löpbandet, så har jag åtminstone gjort någonting.
 
Alltså, det här är så himla jobbigt för mig. Dels att vara i ett gym, där jag fortfarande inte känner mig så hemma. Dels att vara i ett gym, i PITEÅ. Dels att vara i ett gym, i PITEÅ, ENSAM. 
Usch vad jag får ångest när jag tänker på det. Hur ska jag kunna gå dit igen utan att må dåligt?
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback