31.12.12

Fy vad jag mår bra nu. Jag mår alldeles oförskämt bra.
Igår när jag kom ut från tåget på centralen så stod Martin där och mötte mig. Vi kramades hårt och länge innan vi gick och åt frukost. 
Efter det åkte vi och tränade, ett så himla bra bröst- och tricepspass!
 
Jag tog personbästa i både dips och den där jävla bänkpressen, haha. Jag klarade mitt mål, och det var 8 dips. Martin skulle filma det men det glömdes bort och koms på när jag gjorde den sjunde dipsen. 
Bänkpressen tog jag äntligen 37,5kg i. Nästa milstolpe är 40kg.
 
Efter träningen åt vi lunch och åkte sedan till hotellet som jag bokat åt oss. Vi hade världens finaste kväll, minus att jag somnade när vi var på bio. På morgonen idag steg vi upp och åt hotellfrukost, gymmade lite och sedan badade vi i uppvärmd utomhuspool på takterassen. 
 
Alltså, jag kommer inte ihåg sist jag hade så här bra 24 timmar. Jag hade kunnat dö, så lycklig var jag. Allt var bra, bra, bra. Och idag invigde jag mina nya shorts, såhär vid årets sista träningspass!
 
 
Och här är utsikten från hotellrummet.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback