4.12.12

Min frukost såg ut såhär idag:
 
-två mörka mackor med ost, sallad, gurka och tomat
-yoghurt, hallon, flingor
-proteinshake
-tomat
 

 
 
 
 
Kom precis hem från träningspasset. Testade min pre workout-shake och tog den ca 40 minuter innan träningen. Jag har smaken lingon på den och jag kan säga att den luktar bättre än vad den smakar. Den smakar förjävligt, men jag hällde i mig den i alla fall. Trots den vidriga smaken så måste jag säga att den hade effekt och jag blev nästan övertaggad och lite dampig. Tror att det sitter i fortfarande eftersom att jag inte kan sitta still eller slappna av ordentligt. 
Mitt mål för idag var ju att klara en repetition på 48kg på benböjen. MEN, jag klarade 2 reps på 50kg! Så sjukt nöjd! Och det bästa var att jag kände att jag kunde tagit något kilo till men han jag tränade med tyckte att jag skulle vänta tills imorgon eftersom att vi körde benböjen på slutet och för att jag inte skulle misslyckas. 
 
Tyckte dock att hela passet var lite för mesigt då jag var jäkligt taggad efter vad jag tyckte var för många vilodagar. Vi ska ses nästa tisdag och då har han lovat att skrika på mig även om jag gråter och spyr av utmattning. Så det ser jag fram emot ;)
Körde igenom hela kroppen idag så imorgon blir det fokus på bröst och armar med Martin och förhoppningsvis nytt pb på benböjen! Måste testa, även om jag inte ska träna ben...
Nu ska jag ta en proteinshake och förbereda middag!
 
 
 
 

 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback