6.12.12

Natten till idag var hemsk rent ut sagt. Somnade vid 06.00 på morgonen och steg upp kvart över nio. Käkade bra frukost och sedan åkte jag och Martin till gymmet för tredje dagen i rad (oh yes!). PWOn togs idag också och det kändes! Så sjuk känsla när det bara sticker i hela kroppen. Känns precis som svett som stelnar på kroppen och jag känner främst av detta i pannan, ryggen och knäna.
 
Passet idag var rätt lugnt ändå tycker jag. Fokus på rygg och biceps samt ett halvhjärtat och patetiskt försök på benböjen. Tränade i lite mer än en timme och blev förbannad på biceps curlsen. Förbannad på mig själv för att jag vill orka mer än jag gör. Körde 3x10 biceps curls på 12.5kg. Längtar som en galning tills jag orkar byta till 15kg. Martin pushar och passar men skriker inte fullt så mycket som jag skulle vilja att han ska. Jag vill liksom gråta, skrika och spy när jag går ut från gymmet. Typ. Imorgon är det fjärde träningsdagen och då jävlar ska det köttas innan jag tar vila.
 
Fick förresten hem ett paket idag och blev lite lycklig. Ett par nya ray bans, ett träningslinne och en keps! Och här ser ni lite muskler också!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback