6.12.12

Har varit riktigt jävla duktig idag. Nytt pb igen på benböjen, 57.5kg och imorgon ska jag ta min milstolpe, 60kg.
 
Gjorde bara en repetition på 57.5 men mitt mål är såklart att kunna göra fler. Just nu är jag bara nyfiken på min maxkapacitet! Sen ska jag satsa på repsen på min tävlingsvikt istället.
 
Körde på pwon idag också men det var så struligt med bussar och allt möjligt i snöovädret att jag inte hade någon aning när jag och Martin skulle komma fram till gymmet, så vi tog den precis när vi kom dit. 
Idag kände jag av sjukt mycket mer stickningar i kroppen än igår och det var peppande.
Körde bröst, biceps och triceps idag. Jävligt jobbigt pass men tyvärr är jag lite besviken på mig själv.
 
Det kändes som om jag gjorde allt jag kunde och orkade under passet, men direkt efter så kände jag bara att jag fan kunde gett dubbelt så mycket. Frustrerande känsla att ha. Egentligen borde jag som inte varit på gym på tre år vara extremt nöjd över att jag tagit mig iväg till gymmet fyra gånger i veckan på två veckor. 
Igår tränade jag, idag tränade jag och imorgon ska jag träna. Det är väl inte så tokigt ändå? Kanske kan jag klämma in fem pass denna vecka, jag hoppas det.
 
Martin ligger och sover och jag är rastlös så jag passade på att blogga nu när jag fick lite ensamtid. 
Ska förmodligen vara med honom större delen av dagen imorgon också så det kan vara därför det blir lite glest med uppdateringarna! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback