8.12.12

Haha åååh... Hade laddat upp med värsta spellistan på spotify, var övertaggad och ville köra igång. Och så knäcker jag såklart hörlurarna 2 minuter in i passet. Jävla skit.
Förhoppningsvis får jag mina nya på måndag som jag beställt.
 
Tungt benpass idag. Gick himla bra och jag kände mig säker på alla övningar trots att jag inte hade någon med mig. Känns befriande att veta att jag kan träna själv och inte alltid behöver en träningskamrat med mig.
Men jag måste säga att jag mår illa som fan efter PWOn. Den smakar så förbannat äckligt att när jag tänker på smaken ett tag efteråt så får jag kväljningar och är rädd att få upp det igen. 
 
Jag älskar effekten den ger och VILL ha den, men jag vet inte om det är värt att få den om jag tror att jag ska spy varje gång. Det tar typ 10 minuter att få ner 3 dl av skiten. Den är svår att svälja bara på grund av smaken. Helt outhärdligt, och nu klagar jag en himla massa. 
 
Jag körde på uppvärmningen som jag skrev tidigare. 
Hade tänkt ta 4x10 på 40,45 och 50kg på benböjen, men det var kö dit så jag var tvungen att köra den övningen sist av alla vilket resulterade i möra, skakiga och mjölksyriga ben. Höjde därför ingenting utan körde 4x10 på 40kg. Jag är i alla fall rätt nöjd med dagens pass. Imorgon blir det helkropp med Martin och sedan får jag vila på måndag. Då har jag lyckats klämma in 5 träningar på en vecka. JÄVLAR vad bra jag är!
 
(förlåt för att jag svär mycket, men det här är POWER, och power kräver starka ord.)
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback