02.04.13

 
Dagens frukost bestod av egenpressad juice, bananyoghurt, musli, hallon och blåbär samt smörgås med skinka och paprika. Dog matdöden ett tag. Sjukt gott!
 
Igår var jag, Elina och Linda och tränade. Körde ett FETT bra bänkpass. Stopp och press på 50kg utan pass. Körde 12-13 set och jag låg på 1-4 reps mellan 40-50kg. Galet nöjd.
Linda fick slava med superset, frivändningar, rygglyft, marklyft och bänkpress. Det första hon sade när hon vaknade hos mig imorse var: fy faaan jag har träningsvärk överallt. 
Precis som det skall vara!
 
Har dessutom fått min andra bristning, haha. På underarmen...? Ingen aning om hur det gick till men där är den! Får komma på något sätt att fira den på! ;)
 
Nu har jag precis gjort mig färdig. Ska ha fikadejt med Pontus på Ekbergs. Blir trevligt. Var hemskt längesedan jag såg honom. Efter det blir det lite plugg och promenad med vovven. 





Anonym
04 April, kl. 19:21 | Blogg;

Hur gick det med ditt träningsförbud? Var rädd om din kropp så den inte tar stryk av att du är för ivrig (sagt av ren omtanke <3)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback