04.08.13

Nyligen hemkommen från gymmet. Åkte till Täby centrum och träffade Bella för ett benpass. Det gick bra och jag testade marka lite mer ordentligt sedan ryggen pajade. Försökte ändå vara lite försiktig så jag gick inte på mer än 75kg. Här är Bellas mark som hon körde för första gången idag! Denna var på 50kg men sedan gjorde hon även två singlar på 70 pannor lätt och jag blev grymt imponerad! 
 
 
Och just ja, jag träffade en gammal vän från ätstörningsenheten på gymmet. Såååå kul att se henne! Det var himla fint alltså! 
 
Nu har jag precis lämnat in ett hälsopedagogikarbete och ätit lite kvällis. Imorgon ska jag till SATS med Linda och en annan kompis på förmiddagen. Sedan ska vi hem till mig och laga lite middag innan Linda ska pallra sig iväg till kvällsjobb.
 
 
 
 





Bella
04 April, kl. 10:43 | Blogg; http://bellzor.shapemeup.se

åååh ja vill ha din klocka :( Måste börja spara till den, håller tummarna att den inte blir såld innan, men jag vet att du behöver pengarna så om någon kan köpa den före mig så tänk inte på mig! Tror jag kommer ha råd först vid slutet av den här månaden när studiebidraget kommer (är ju barnvakt också så lär dra in 1000 innan dess)

Svar: Om du vet att du vill köpa den så kan jag ta bort den från blocket. Du får fundera på det och så får du säga till när du vet :) Du skulle inte hänga på till SATS idag? Du hade nåt i skolan eller hur var det?
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback