11.04.13

 
 
Här är jag och min favoritflicka! Ester 2.5 år. Min skatt. Min ögonsten. 
Åt middag nere i matlaget i hökis och åkte direkt och mötte upp Bella i Globen efteråt. Körde på bra och jag tog en stopp på 52.5kg bänk även fast jag inte alls kände mig på topp. Bella var i alla fall duktig och tog 35kg själv. Bra för att vara första gången! Den tjejen imponerar mer och mer!
 
Sedan körde vi lite kabel och axelpress. Visade henne även dips och chins.
Har nyss kommit hem och är alldeles utmattad. Imorgon måste jag vila annars kommer jag inte palla med helgen. Galet mycket jag har att göra.





Bella
04 April, kl. 23:28 | Blogg; http://bellzor.shapemeup.se

Fy satan i gatan va söt unge!!

Svar: Eller hur? Min lilla solstråle.
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback