14.04.13

Passet idag var ben och det är mitt hatpass. Det är så JÄVLA jobbigt men det skall göras. 
Vi började med knäböj men eftersom att det inte finns några safety racks (vad heter det på svenska?) så vågar jag inte böja mer än 60kg.
Vi körde på bra i böjen i alla fall. Bella var nära på 60kg själv två gånger men det gick inte riktigt. Nästa gång är den lätt! 
 
Sedan körde vi slut på hamstrarna i curlen och  så körde vi benspark. Benpressen gick bra. Fick in en femma på 100kg men kunde inte känna mina ben när jag gick av från den. Härligt.
 
Det sista vi körde var utfallen och de är HEMSKA. Började med 10kg ovanför huvudet och avslutade med 20kg. Sjukt bra jobb idag från både min och Bellas sida. Imorgon är det gym 10.30 med Linda och det blir rygg och axlar.  
 
 
picasion.com






captivatedminds.blogg.se
04 April, kl. 00:52 | Blogg; http://captivatedminds.blogg.se/

Svar: fast jag skriver inte för andra utan bara mig själv då jag enligt BMI ligger på fetma-nivån. Blir jag frisk nu så kommer jag fortfarande ligga på fetmabmi så det är därför jag hellre är sjuk - får hjälp med bulimin - går ner - blir frisk. Hoppas du förstår hur jag menar nu ❤

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback