15.04.13

Det blev ett kort men effektivt pass idag med. Rygg och axlar fick brinna lite och resten av tiden kollade vi på varandras muskler, haha. Jag har kommit in i en ryggperiod då jag tycker att rygg är snyggast och roligast. Först kändes biceps viktigast, sedan triceps men nu är jag som sagt inne på rygg. Kanske för att det är sådan sjuk skillnad om jag jämför med innan.
Så idag blev det axelpress, flyes, hantelrodd, sittande rodd, latsdrag och ett set chins. 
 
Här nedan kommer en video på lite av det vi hållt på med idag! Och så en ryggbild!
 
 





Lina
04 April, kl. 09:21 | Blogg; http://linassaga.blogg.se

Bra jobbat! Kul att läsa om starka kvinnor.

Svar: Vad glad jag blir av att höra att du tycker att jag ser ut som en stark kvinna, haha. Jag försöker i alla fall! Kram
Johanna Larsson

Rebecca Rehn
04 April, kl. 09:23 | Blogg; http://rebeccaarehn.blogg.se/traning/

Jädrar vilken snygg ryggtavla du har! :)

Svar: Wow, tack! Vad glad jag blir!
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback