15.04.13

Gud vilken jobbig morgon det här blev. Känner mig aptrött men ringde Linda och vi skall ses klockan 11 i Globen för lite rygg och axlar. Det blir axelpress, frivändningar med stöt, flyes, lats, rodd och ryggresningar.
Eftersom att hon skall jobba så hinner vi inte vara där så länge men vi får köra effektivt istället då.
 
Igår lyckades ju jag och Bella genomföra ett benpass på lite mindre än 1.5 timmar, något som jag aldrig brukar göra annars. Det brukar ta minst 2 timmar åtminstone i vanliga fall
Efter träningen och efter lunch så skall jag åka och hämta Ester. Egentligen borde jag bara stanna hemma och plugga idag men jag vill väldigt gärna spendera tid med henne så pluggandet får vänta till inatt. Lär ändå inte kunna somna i god tid. 
 
Nu måste jag börja röra på mig!
 
 





Bella
04 April, kl. 11:59 | Blogg; http://bellzor.shapemeup.se

Det är nog ganska individuellt ;) Tror inte det är ”meningen”, men det skadar ju inte :) Tänkte köra utan som ett komplement bara, annars blir det för tungt mot slutet xD

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback