17.04.13

Herre min jesus vad jobbigt att vara vaken den här tiden. Mina ögon är sjukt grusiga.
Skall alldeles strax gå och göra mig frukost och klä på mig. Har nämligen två arbetsintervjuer idag varav en börjar redan 8.30. Direkt efter måste jag ta mig till stan för mitt förhoppningsvis sista besök hos naprapaten. Och direkt efter det så måste jag till den andra intervjun. 
 
Hade tänkt hinna klämma in gym här någonstans också. Vilade ofrivilligt igår... Haha. Jag glömde faktiskt bort att jag inte hade tränat och så kom jag på det på kvällen. Försökte tvinga med Johan till klubben men han hade just tränat så det blev inget. 
Har galen träningsvärk i ryggen från senaste passet med Linda men tänkte köra biceps och lite ben idag. Känns som om det var riktigt längesedan jag hade ett ordentligt bicepspass. Samma med bröst. 
 
Nu skall jag dra mig! Ha en fin onsdag!
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback