19.04.13

 
 
 
 
Okej, så kvällen innehöll lite lattjolajban i gymmet på Marabou. Knäböj, lite chinstävling, en rundvandring i chokladfabriken och lite snatteri av choklad. Jag hann även med att slå mig själv i ögat med min shaker.  Väldigt trevlig natt. Här nedan kommer någon filmsnutt på när Johan skulle dipsa med mig (gick inte vidare alls) och när vi marklyfte en stång som satt fast i golvet på världens största våg. 
 
Nu ligger jag i sängen och försöker tvinga mig att INTE gå och tvätta händerna. De är skitiga från gymmet men jag har börjat få torra händer för att jag tvättar sönder dem. Så nu ligger jag här med skit på dem och vågar inte tvätta. Gah. Äckligt.
 
 
 
 
Men nu mina vänner så är det sovdags. 





Linn
04 April, kl. 11:24 | Blogg; http://list.blogg.se

Hej hopp! Denna bloggen gillade jag, så du fick dig precis en ny följare på bloglovin', haha (y) :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback