11.2.13

Benpass idag som sagt. Kändes segare än vanligt, kanske för att jag har ont. 
Vi körde på bra i böjen ändå, jag har haft lite svårt att komma ner ordentligt, alltså under 90 grader så därför kör jag nu bara på 50kg och försöker att gå ner så djupt som möjligt därifrån. Idag blev det 3x5,5,3 och det var svinjobbigt.
 
Men jag har känt mig lite hängig senaste tiden och dessutom var det ett tag sedan jag hade ben sist, så det kanske inte var så konstigt att det kändes lite extra tungt. 
Efter böjen blev det benpress med 3x10 på 45,75 och 105kg, lite hamstring curls och bensparkar.
I slutet gjorde jag rehabövningen och surade lite. 
 
Imorgon står rygg och biceps på schemat och jag hoppas och ber till gudarna att mina axlar ska hålla åtminstone för chinsen. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback