15.2.13

Vi körde rygg och biceps idag och det var ett sjukt bra pass! Började med chins och istället för de böjda handtagen så körde jag på rak stång idag vilket också är den man tävlar med. Klarade fyra på första, fyra på andra med pass och två negativa efteråt samt två själv på tredje passet och tre negativa. 
 
Efter det höjde jag min bicepscurl från 15kg till 17,5kg. Mitt pb på 15kg är ju 28st och nu klarade jag 7st på 17.5 utan pass, så det är massiv skillnad på vikten även fast det låter rätt lite.
 
Sedan blev det rodd, latsdrag och lite curls med hantlar. Här är en liten film på curlsen. Hade innan detta kört två set, ett på 8kg där jag gjorde tio st, andra setet med 6kg och då gjorde jag 24st och så detta set där jag inte orkar räkna. Tror det är runt 20st. 
 
Vill dock bara tillägga att JA, jag vet att jag har kärlekshandtag, lite fett på magen och sånt. Och jag jobbar på för att komma upp ännu mer i vikt för att ha möjlighet att deffa sen. En deff skulle inte vara möjlig nu eftersom att jag på bara två veckor skulle hamna på undervikt vilket jag inte strävar efter.
Och sorgligt nog försöker jag sitta här och försvara mitt fett... haha. Det är bara där helt enkelt. Det är jag.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback