21.2.13

Åh fy fan vilket pass det blev idag! Grymt, förutom smärtan som uppstod i bröstet på boxpasset.
 
Vi började köra igenom ben med det vanliga - benböj (gick grymt bra, ass to the grass på 50kg), benspark, benpress och liggande curls. Sedan smög jag in ett litet set med chins, haha. Det är ju så roligt nu när jag kan göra dem!
 
Sedan mördade jag Linda på löpbandet innan vi kom på att vi skulle gå på boxpasset som började 18.00.
Vi körde 25 minuter innan min bröstkorg kajkade igen. Fett ont, fick avsluta passet. Synd eftersom att jag tyckte det var skönt att få slå. Har gått runt hela dagen och varit helt jävla apatisk och haft mycket ilska och sorg inom mig. Försökte slå ut det men kunde som sagt inte fullfölja det.
 
Brukar ALDRIG gå på pass då jag hatar att behöva göra som någon annan säger. Jag vill följa mitt eget schema, bestämma själv när jag ska vila och hur länge jag ska köra. Jag förlorar den friheten på pass. Men det var rätt okej idag ändå. Även om vi bara hann köra i 25 minuter så hade jag en flod mellan brösten och skulderbladen. Härligt.
 
Nu ska jag försöka låta bli att vara deprimerad över bröstet och ... och sätta igång med plugget istället.
Det är ju ganska dumt att låta en annan person komma ivägen för ens drömmar och mål. Så nu glömmer jag ... och fokuserar på mig och på vad jag vill och behöver. Ledsen förresten för rörigt inlägg.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback