24.2.13

Åh, ja! Vilken fin och bra dag det blev! Linda var inte alls sugen på att träna men jag lyckades till slut övertala henne. Så vi åkte till SATS och körde bröst och triceps. Sedan satte jag henne på löpbandet och så sprang jag lite själv också. Sympatisprang, kanske man kan kalla det.
Testade dessutom dips för första gången sedan jag fick sprickan och det gick väl sådär. Vågade inte göra mer än 3x5 då jag var rädd för att det skulle bli värre. Väntar nog ett tag till med det.
 
Imorgon är det rygg och biceps och jag längtar som en galning! Ska bli så himla kul! Vi är på SATS då med och efteråt så ska vi åka och hämta mina småttingar på dagis. Så det blir en fullspäckad dag - något jag behöver nu.
Blir verkligen tradigt att bara gå hemma själv och stirra i väggarna hela tiden.
Nu ska jag inta mina sovpiller och be till Gud att de inte gör mig laserbakis imorgon. 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback