26.2.13

Bra, bra, bra pass idag. Ben och axlar och så cardio på det. 
Efter passet åt vi på Jensen och fick både gratis glass och sallad. Det var fett.
När vi ätit färdigt så gick vi till MM sports och Budo&Fitness och dreglade lite. Jag köpte mig äntligen en ny shaker eftersom att den enda jag har kvar glömde jag i Örebro. Sedan köpte jag lindor och vristband.
Nu är det på allvar detta!
 
 
Jag är så himla taggad på träningen att jag dör. Längtar varje dag till varje pass. Nästan. 
Imorgon har jag bröst och triceps och triccarna ska brinna, hehe.
 
Idag blev det benböj och ass to the grass precis som det ska vara.
Körde 3x10 på 30,40 och 50kg. Sedan några set till men minns inte repsen på dem.
Efter det blev det benpress på 2x10 med 60 och sedan 80kg. Lite mesigt, brukar pressa över 100kg här men jag kände mig lite loj i benen idag. Innan cardion blev det också axelpress på 3x10 med 10kg. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback