27.2.13

Alltså om det finns något som gör mig riktigt jävla glad, så är det känslan av att ha åstadkommit något. När man till och med skräms av sina drömmar och mål men klarar dem, ja... Då blir man världens lyckligaste för en sekund.

Nu låter det här väldigt högtidligt, men för mig är det det. För jag gjorde något på gymmet idag som jag aldrig trodde att jag skulle fixa. Efter en massa tvivel och otro på mig själv så kände jag att jag aldrig skulle kunna fixa ett av mina mål.

Men jag gjorde det. Jag var så jävla skraj för att höja bänkpressen till 40kg, men jag gav mig fan på att jag skulle ta den. Och det resulterade i 3x5 med på 40kg. Jag är så jävla glad och framför allt stolt över mig själv.
"He ä bara å kast upp hann i take", mitt nya motto. Haha.

Nu ska jag handla och äta så himla mycket god mat bara för att det är en speciell dag. Fan vad bra jag är.






Alva
02 February, kl. 21:55 | Blogg; http://alvaoberghe.blogg.se

Shit! Du är grym tjejen!

Svar: Tackar så mycket.Du också. Kan inte låta bli att bli inspirerad av dig!
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback