5.2.13

Bra pass idag! Mötte upp Linda vid Globen och käkade hamburgare innan träningen (aningen oplanerat av mig, haha). Sedan gick vi till gymmet och körde bröst-triceps och även ben också.
 
Något som jag blev sjukligt glad för var att jag kan göra dips igen utan att det gör ont i axlarna! Testade först för att bara känna efter och det gick bra så jag körde 3x11,8,6 på egna kroppsvikten och kände mig så jävla lycklig för det!
Höjde vikten på flyes och körde 3x5 på 30,35,35 kg på bänkpressen. Nu i helgen när Martin kommer så ska jag försöka ta pb på både bänken och dipsen!
 
Alldeles strax ska jag gå och göra mig klar för sängen och ta något i magen. Imorgon är det egentligen ben men eftersom att vi lade in ben idag så kör jag rygg-biceps istället. Blir grymt!
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback