10.1.13

Det blev 65kg och jag klarade den utan problem! Nu är det inte långt kvar till 70kg!!!
Efter pbt så körde jag 3x3 på 60kg, och jag har börjat fundera på hur nästa benpass ska se ut. Om jag ska gå på 3x5 på 60kg innan jag höjer eller om jag ska gå på 3x3 på 62.5kg. Återstår att se.
 
Körde på bra idag på böjen men jag har haft ont i mina axlar ett bra tag nu, så jag tappade motivationen och orken efter den övningen. Gjorde lite frivändningar med stöt men jag var mest arg för att jag hade ont. 
Efter åtta dagars träning i rad så har jag börjat fundera på om en vilodag kan vara på sin plats imorgon, haha. Kanske dags nu. Låta axlarna vila, äta ordentligt och tagga till för på lördag då det är rygg och biceps. 
 
Nu är jag hemma och ska äta lunch i badkaret samtidigt som jag tittar på desperate housewives. När man gjort bort träningen på morgonen så är det faktiskt okej att lata sig hela dagen. Har en tendens att trycka ihop allt jag gillar på en och samma gång. Typ bad, mat och serier. Fint som snus. 
 
 
Här är min lunch! Majskolv, halloumi och potatis i ugn som inte syns.
 





Caroline
01 January, kl. 20:38 | Blogg; http://styrkaochhalsa.blogg.se

Åhåå grymt!!!!
Har du fått hjälp med kost eller träningsupplägg på något sätt?

Svar: Tack! Nej, eller ja, Martin är ju den som introducerat mig för gymträningen och jag tränar som han gör. Så på så vis har jag ju fått hjälp. Men jag har själv valt hur och när jag ska träna så jag går inte direkt efter något schema. Men kosten försöker jag ta hand om själv, även om det ibland är svårt att få i sig allt extra man behöver. Är väldigt insatt i vad jag behöver få i mig och inte och har stor koll på energiintag och så :)
Johanna

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback