16.1.13

 
Efter att ha lämnat av Martin till tåget mot Örebro så tog det mig över en timme att komma hem. Bussen var sen och jag frös och allt var bajs. Skyndade mig hem, slängde in potatis i ugnen, stekte halloumi och detta var vad som blev min middag:
 
 
Efter det så sprang jag runt i lägenheten för att hitta alla träningsgrejer, nycklar och mobiler och allt sånt. Drog iväg till gymmet, jävligt otaggad. Men så fort jag stoppade in lurarna i öronen och hade nästan högsta ljudet på The XX - Intro så kände jag att det skulle bli ett bra pass.
 
Ända sedan jag började träna så har jag tränat alla pass förutom ett med Martin. Därför var jag nog inte så sugen först, för jag tänkte att det inte blir så roligt att åka själv.
Men jag tog mig dit, och det var typ det bästa rygg- och bicepspasset jag gjort hittills!
 
Mitt tidigare pb på bicepscurls på 15kg var 15st. Idag krigade jag på tills jag trodde att jag skulle spy, och jag klarade 30 STYCKEN! På andra setet gjorde jag 20st och tredje setet blev det 11st. Jag har sällan varit så stolt över min egna prestation som ikväll.
 
Körde förutom det 3x10 chins med hjälpplatta på 12kg, 3x10 latsdrag, 3x10 sittande rodd och 3x10 stånde rodd mot bänk.
Imorgon laddar jag upp för ett hårt benpass. Tänkte döda mina ben då, bara för att jag älskar känslan.
 
 
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback