20.1.13

Befinner mig i Örebro för tillfället, därav den dåliga uppdateringen.
Jag och Martin drog på ett rygg- och bicepspass idag och det gick så jäkla bra!
 
Luskade ut att sist jag lyckades göra 30 curls så var det förmodligen en skivstång på 10kg och inte 15 som jag trodde. Blev lite förbannad men tog pb på 15kg idag ändå. Mitt tidigare pb var 15st och idag gjorde jag 17st på första setet, 13st på andra och 9st på tredje.
 
Gjorde även min första chin utan pass eller hjälp idag! Ja, det har gått segt med chinsen men jag har hatat dem så himla mycket att jag inte orkat anstränga mig, men nu är jag på g!
 
Körde även latsdrag och 4x10 på hantelrodd med 14kg.
 
Imorgon är det bröst och triceps och jag ska försöka mig på 45kg på bänken!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback