22.1.13

 
 
Här är videon från när vi körde bröst och triceps. Gillar mina axlar och att msukler man inte visste att man hade kommer fram lite här och där. Ska visa en bild någon dag så ni får se vad jag menar!
 
Idag stod ben och axlar på schemat men jag ska vila en vecka (till att börja med) från axlar då jag haft ont i dem ett bra tag nu. Så medan Martin körde frivändningar med stöt så lallade jag på med lite utfall och sedan bicepscurls även fast det inte var biccarnas dag. 
Och ja, jag tog faktiskt pb på dem idag! I förrgår tog jag 17st på 15kg och idag lyckades jag helt oväntat med 23st! Hade världens pump efteråt och var rätt nöjd med passet ändå, även fast böjen inte gick bra.
 
Här är en väldigt suddig bild på biccarna efter curlsen, för ja... Martin (den ökände sämsta filmaren i världen) filmade bara de två sista sekunderna då han inte fattade hur man skulle göra för att filma hela setet..
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback