28.1.13

FAAAAN vad det gått dåligt med maten idag. Har ju varit hemma hela dagen men ändå lyckades jag bara få i mig nudlar. Direkt efter träningen ikväll så gjorde jag potatis och fiskpinnar. Vet inte varför men jag bara älskar den maträtten! Och efter maten gjorde jag typ den största skålen någonsin med fruktsallad och glass.
Ligger fortfarande under mitt dagliga behov och det stör mig.
 
Imorgon ska jag dock upp klockan 06 för att tvätta så då blir det ordning på maten. Det blir liksom segt när jag inte har något att göra på dagen och bara ligger i sängen för jag "orkar" typ inte ta mig till köket. Hur fasen kan man inte orka gå till köket när man orkar träna sex dagar i veckan? Konstigt det där.
 
Hur som helst, träningen idag gick kasst. Helt värdelöst att inte äta ordentligt före har jag kommit på.
 
Körde 1x10 latsdrag på 16,5kg, 3x5 chins med plattan på 5kg, 3x13,8,5 bicepscurls på 15kg (ja, ni ser ju, värdelöst), 3x12 hantelrodd på 14kg och sist 3x10 latsdrag på 20kg.
 
Så nej, det här passet kan jag gärna glömma. Imorgon blir det ben och 10 kg pasta innan...
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback