30.1.13

Är alldeles övertaggad på bröst- och tricepspass idag! Ska se hur många reps jag kan göra på 30kg i bänkpressen. Alltså det låter så himla klent med 30kg. Ska prata med Martin och fråga vad han tror är bäst. Att försöka reppa så mycket som möjligt på tävlingsvikten eller att höja lite hela tiden. Jag tror på att höja hela tiden, men när jag testat 45kg har det bara tagit tvärstopp. Jag kanske bör göra minst 3x5 på 37,5kg innan jag går upp tyngre. Jag får se.
 
Mitt personbästa är 12st på 30 nu och jag ska försöka mig på minst 15 idag!
Har ätit en ordentlig frukost bestående av yoghurt, musli, bär, oboy och tre mackor.
Ska slänga i mig någon form av lunch också innan vi sticker till gymmet. Så idag torde det gå bättre än när jag hade rygg och biccar och hade ätit jättedåligt.
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback