4.1.13

Sov hos Martin inatt så att vi kunde befinna oss 9.00 på gymmet innan han började jobba. När vi kom dit fick vi veta att gymmet alltid öppnar 8.00 på vardagar. Fail på oss som stressat många mornar för att vi kollat fel tid. 
Vi var fyra stycken idag. Jag, Martin, Kim och Stefan. Vi hann träna i 50 minuter och för mig var det ett rätt dåligt pass.
 
Testade pb på benböjen, 65kg. Hade först tänkt testa 62,5kg, men det fanns inga 1,25kg så jag var tvungen att testa med 2,5kg vilket blev 65kg sammanlagt.
Det gick bra att ta lös stången och göra böjen, men längst ner tappade jag lite balans och överkroppen åkte lite framåt, så jag fick hjälp med att räta upp mig, men jag tryckte upp stången själv. Så nu vet jag att jag klarar vikten uppåt, måste bara försöka hålla lite bättre balans. 
 
Senaste böjpasset tog jag ju pb på 60kg och gjorde en rep på den, och idag gjorde jag 3 reps på den vikten. Kändes bra! Men i övrigt var det som sagt ett rätt dåligt pass. Jag var inte lika taggad som jag brukar vara.
 
Imorgon ska vi träna på förmiddagen och då blir det rygg och biceps. Hoppas att jag är aningen mer taggad då!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback