6.1.13

ÅÅÅH vad jag är glad! Det blev som jag ville! 40kg i bänkpress! Det var tungt så inåt fanders, men jag fixade det!
Gjorde även 12 dips, dock var den tredje inte helt godkänd, så jag räknar det som 11st. 
 Passet idag var verkligen jättebra och jag tror att det kommer att kännas i triceps imorgon. Härligt.
 
Här nedan är videon på mitt pb på dipsen. Det gick jättedåligt de första fyra styckna då jag fick väldigt mycket gung i underkroppen. Och den tredje är som sagt int godkänd då jag inte är nere i 90 grader.
 
Imorgon är det ben som gäller och då ska jag satsa på nytt pb på böjen igen. Antingen 62,5kg eller 65kg. 
 
Edit: ser nu att Martin förmodligen är den sämsta kameramannen som existerar på denna jord.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback