7.1.13

Om ni vill ha ett litet tips så kan jag ju säga att ni INTE ska äta en massa tacopaj före ett gympass, okej? ;)
 
Jag och Martin åkte till Friskis och svettis här i Väsby idag för att klara av ett benpass.
Det blev ett dåligt sånt.
Jag körde 20kg på böjen som uppvärmning och sedan 2x10 på 40kg och 3x5/6 på 50kg.
Efter det körde vi mest axlar, och båda var rätt otaggade. Men imorgon blir det rygg och biccar! Jävlar vad det ska brinna i armarna då. Siktar mot 20 curls på 15kg ;)
 
Köpte dessutom en våg idag. Lite läskigt, eftersom att den tidigare bara gett mig vansinnig ångest.
Ska väga mig på fredagar och sikta på 0.4-0.6kg upp i veckan. Ska först se om jag kan fixa det med hjälp av bara maten, annars får jag köpa gainer. Ger det två veckor innan jag bestämmer om jag ska köpa gainer eller inte. 
 
Nu ska jag börja med middag! 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback