1.3.13

 
Kände mig konstig i kroppen idag. Skakig och lite pirrig. Nästan en nervöskänsla utan att veta varför.
Är inte alls nöjd med passet men försöker ändå tänka att de enda dåliga passen är de då man inte är där. Så jag gjorde det bra som kom iväg och kämpade genom hela passet trots att det kändes dåligt. 
 
Chinsen blev 4x6,4,3,3 st och så körde jag det vanliga - rodd, hantelrodd, latsdrag, curls och lite sånt.
 
Köpte med mig nya numret av BODY samt en gainomax. Så det blir nöjet medan jag ligger i badet.
Det blev ändå så att jag ska gå ut med Linda och hennes syster ikväll och ta ett glas vin. Det låter trevligt och det blir det säkert också. 
 
Nu skall jag hoppa i badet och läsa BODY! Kram på er.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback