13.3.13

Somnade inte förrän kvart över två inatt. Lyckades ändå på något magiskt vis stiga upp klockan åtta och jag är jäkligt glad för det, haha. Har fått i mig frukosten på bilden nedan och även hunnit springa förbi vårdcentralen med mitt frikort och ringt min skola för att de tjorvar på. 
 
Igår ringde mamma och övertalade mig till att följa med till Turkiet i maj. Eller ja, mycket övertalning behövdes väl egentligen inte. Hon gav mig det som min 21årspresent och det kommer bli sjukt kul! Har varit utomlands många gånger men aldrig till Turkiet så det blir spännande. 
 
Nu ska jag göra mig klar och dra till gymmet. Fick just ett sms av en av killarna där det stod "värm upp ordentligt, du kommer få slita idag". Klump i halsen. Behöver jag säga mer?
 





elin
03 March, kl. 11:29 | Blogg; http://sssmiley.devote.se

sv: det är verkligen inte för att vara elak jag skriver detta, men jag vet allt detta. Jag är inte dum och jag kan för att vara ärlig väldigt mycket inom detta. jag vet precis vad man egentligen ska äta och hur mycket, sen har jag svårare att göra det.

Men det är jätte jobbigt när det blir sånna här kommentarer precis som jag är dum i huvudet och inte vet någonting. jag vet, väldigt mycket och ja jag äter efter gymdagarna.

menar verkligen inte att vara otrevlig eller så, men det är otroligt jobbigt när personer säger åt en hur man ska göra. jag vet redan det själv och du har varit med om samma sak om jag inte har helt fel för mig?
kram

Svar: Elin, jag vet att det är jobbigt. Men när du som faktiskt har anorexi skriver att du tränar så mycket som du gör så måste du förstå att vi inte skriver det här för att vi tror att du är dum i huvudet, utan som en påminnelse om hur jävla viktigt det är med kosten.
Och ja, jag har också haft anorexi så jag vet vad du pratar om men det hör inte riktigt hit eftersom att jag inte tränade när jag var sjuk.

Det här ska du inte heller ta som något otrevligt eller elakt. Det är helt enkelt en simpel förklaring - vi bryr oss om dig.
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback