14.3.13

Haha, vad fan. Minns ni när jag skrev att jag kände att det var nästan högtidligt när jag lyckades göra två reps på 42,5kg? Det var bara några dagar sedan.
Idag tog jag nytt pb och har ÄNTLIGEN nått min milstolpe. 50 KILO I BÄNK!!!

Så galet jävla glad! Det här gjorde hela min dag. Var där mellan kvart i två och kvart över fem och hann med både pb i bänk, lite chins, en springtävling, en jämfotahopptävling och bra samtal. 
Allt i mitt liv nu, med träningen, plugget, vänner, hem, resor, allt bara faller på plats och jag kunde inte må bättre än jag gör nu. Så härligt att allt för en gångs skull är BRA och att det inte finns en endaste liten grej som stör mig just nu.
 
Så tacksam för allt jag har. Så jävla tacksam för att min kropp är så stark och bra som den är trots flera år av tortyr. Jag svävar på moln just nu.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback