16.3.13

Åkte till träningen med Linda runt fem, körde knäböj och lite marklyft tills min rygg inte ville vara med och leka längre. På böjen körde jag uppvärmning och sedan singel på 60kg innan jag testade 70kg. 
Och den gick! Lite tveksam på om den är godkänd, men de andra tyckte det. Jag kände dock att jag inte satt ner ordentligt. Här är filmen i alla fall! Den går att spela i HD.
 
 
 
Efter detta körde vi mark och när jag lagt på 80kg så fick jag någon slags sträckning i vänster sida av ryggen. Förmodlingen hade jag världens sämsta hållning och får väl lite grann skylla mig själv för att jag inte tänker mer på det. Så nu har jag ont som fan när jag försöker sätta mig med vänstra benet över det högra och sådana skitsaker. Hoppas på att det går över till imorgon.
 
Minns att jag hade en liknande känsla i ryggen i höstas då det krävdes fem besök hos naprapaten för att få det till rätta. Känslan var som om en nerv satt i kläm och precis så känns det nu också, men skillnaden är att jag kan ta på smärtan den här gången. Vilket måste vara positivt antar jag? Då vet man väl att det är muskeln och inget annat det är fel på?
Linda var duktig och klarade 80kg i marken hon också! Starkt för att vara första gången!
 
Efter träningen åkte vi till Max och käkade, satt där i typ två timmar. Åkte vidare till McDonalds och tryckte lite glass i en timme. Märks det att vi gillar att äta? 
 
Nu är det dags för att fortsätta med uppsatsen. Roligare lördagsnätter har man haft!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback