24.3.13

Körde stopp och press idag på 40, 42,5, och 45 kg idag. Detta är 40kg och jag gjorde 2 vanliga reps först och 3 stopp och press. Dock så glömde jag låsa och vänta på att kasta in stången i ställningen på sista.
 
 
 
Idag har min rygg bråkat enormt mycket med mig. Jag kunde inte köra någonting förutom bänkpress och en halvers bicepscurls för att jag hade så ont. Kunde inte lyfta vikter från golvet eller böja mig ner till skorna ens. Imorgon bokar jag tid hos naprapat. Orkar inte ha det så här längre.
Det är alldeles fruktansvärt hur det hugger till när jag inte riktigt är beredd.
 
Annars har jag precis intagit middag som bestod av potatis och lax. Favorit. Nu är det tvättid och plugg som återstår av dagen. Och här får ni en suddig variant av maten.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback