29.3.13

Jag åkte ner till gymmet vid 10.30 och kom hem nyss. Gjorde rehabövningen för ryggen i tio minuter och sedan stretchade jag ut hela underkroppen. Märker att jag blivit mycket stelare på senaste tiden. 
Sedan kunde jag inte låta bli bänkpressen och körde väldigt lätt. Fyra stopp och press på 40 kg och två stopp och press på 45 kg.
 
Nu har jag börjat packa men har ångest inför det. 
Jag vägrar ta med mig hela garderoben men sedan när jag kommer till Piteå så kommer jag känna "vad fan, varför tog jag inte med den och den"? Så jag nödpackar ännu mer ändå...
 
När jag är färdig med packeriet så måste jag laga lite lunch. Just ja! Testade förresten en ny proteinshake idag! Jag har glömt min shaker i Johans bil så jag har inte haft någon på ett tag så då har jag köpt färdiga drinkar istället. Testade denna:
 
 
SÅ. JÄVLA. GOD. 420kcal per shake, jordgubbssmak, 50gram protein. Helt perfekt. Förutom att den kostade 45kr. Men jag är sjukt kräsen med prottedrinkar så det här var en positiv överraskning. Smakade som rosa bubbeltuggummi. TIPS TIPS! 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback