6.3.13

Wow, vart kommer ni alla nya läsare ifrån? Långt över hundra besökare idag. Kul! Hoppas att ni är här för att stanna!
 
Åkte ju som sagt till SATS med Linda ikväll. Ben och axlar stod på tur och under hela passet hade nog både jag och Linda tagg och skön inställning. Inga klagomål på smärta eller "jag klarar inte det här". Bara köttande.
 
Tog pb på benpressen också, 110 eller 120 pannor. Kommer inte riktigt ihåg vilket av dem det var, haha, men det kändes skönt. 
Har ju glömt säga också att jag tog pb på dipsen sist, höjde från 15 till 16 stycken vilket är bra med tanke på att jag fortfarande har lite ont i bröstet sedan sprickan. 
 
Har precis kommit hem och ätit dagen sista mål - middag. Blev samma som lunchen med ett äpple och juice till det. Har dessutom fått i mig ett mellanmål och återhämtning efter träningen. BRA matdag!
 
Imorgon drar vi SATS igen och då är det ryggen och biccarnas tur att dö!





Anonym
03 March, kl. 19:58 | Blogg;

Måste bara säga att jag verkligen blir glad av din blogg. Du är en stor inspiration!

Svar: Vem du nu än är så ska du veta att det gör mig väldigt glad att läsa detta. Tack!
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback