7.3.13

 
gif creator
Det känns som om jag är den enda tjejen i träningsvärlden som faktiskt gillar mina valkar i händerna... Haha.
Jag vet inte riktigt varför jag gör det, men det är väl ett slags bevis, en bekräftelse på att jag varit på gymmet och gjort både det som känns enbart som "jobb" och det jag älskar. Inga meshandskar här inte! 
 
Vi körde ju axlar igår, och jag kan lova att det känns idag.
Jag gillar annars träningsvärk och tycker mest att det är skönt, men just värken i axlarna tycker jag är obehaglig. Baksida axlar är som överkörda av en ångvält just nu...Så frågan är hur det kommer kännas att köra rygg och biceps idag. 
Hur det än känns så är tanken att riktigt mörda biceps idag. Ska öka på bicepscurlsen och köra med z-stång så att jag kan lägga på egna vikter. De "färdiga" stängerna har ingen vikt på 17.5kg vilket är det jag egentligen ska köra på. Har tidigare kört med det som finns och det har varit 16kg. Det är ändå ett kilo mer än min tävlingsvikt, men jag vill uppåt nu!
 
Ser fram emot passet. Kommer bli sjukt kul tror jag!
Nu är det frukost!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback