8.3.13

Åkte och bowlade igår direkt efter träningen så därför hann jag inte uppdatera något eftersom att jag kom hem runt 23.30. Men träningen var kul! Trodde att det skulle vara jobbigare än någonsin på grund av sjuk träningsvärk i hela axelpartiet men det var rätt lugnt faktiskt. Både jag och Linda var duktiga på alla övningar.
 
På chinsen körde jag med rak stång igen men det är sååå svårt när man glider. Jag gillar ju gummigreppet bäst. Där kan jag åtminstone göra 6 st utan större svårigheter medan rak stång kan jag bara göra 4 st godkända. 
Förstår varför man använder lindor på denna och tänker testa det nästa gång.
 
Annars så kom jag på igår att jag verkligen mesat om kring med hantelrodden. Brukar köra på 14 kg men igår kunde jag använda 18 kg och ändå göra 4x7. Vad fan har jag hållt på med tidigare? Haha.
 
Här kommer en liten video på chinsen. Försöker att hålla mig så rak som möjligt för att inte fuska och hjälpa till med benen men det är svårt när jag vant mig att köra med böjda ben.
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback