05.05.13

 
Kom precis hem från gymmet. Har bara hunnit sitta ute på balkongen ett tag och käkat mellis. Två knäckemackor med keso, skinka och avokado och ett stort glas mjölk.
Vilket sjukt väder vi har idag! Sitter ute i shorts och dör av värmeslag. Nu är det också bara fem dagar tills Felicia kommer och sex dagar tills vi åker till Turkiet. Jäklar vad fint det skall bli.
 
Passet idag då. Det blev ju inte riktigt som jag tänkt mig. Hann köra 45 böj innan mitt vänstra knä bestämde sig för att leka med mig. Har fått så en gång tidigare och kunde efter första "snärten" i knät inte gå ner i 90 grader ens med bara kroppsvikten. Så jag blev skitförbannad och när det strular ihop sig sådär så blir jag jättedålig på att liksom... vara glad. Måste följa mina rutiner annars blir jag tokig.
Men det slutade i alla fall med att jag körde rygg och biceps.
Fett med pump, blev bra till slut.
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback