08.05.13

Bild från idag.
 
Kom hem från gymmet för inte så längesedan. Det blev biceps och triceps, alltså - bicepscurls, curls i maskin, dips, pushdowns och enhands-pushdowns. Gick bra, hade grym pump och även fast det blev extremt stressigt och ett kort pass på bara 40 minuter så gick det okej. Hatar mer än något annat att stressa på gymmet och idag blev det så, men som sagt så gjorde det inte så mycket.
 
Nu håller jag på att göra mig i ordning. Alma Husanovic är i staden och gör den osäker. Hon önskade en utgång och jävlar i mig att hon skall få en utgång.
Känt mig lite nere idag så nu får kvällen fan bli sjuk. Sjukt bra. Sjukt minnesvärd. Eller kanske bara sjuk. Jag är okej med vilket det än blir. God natt barn. Sov gott.





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback