20.05.13

Vilket jävla monsterpass det blev igår! Jag tog en stor milstolpe på natträningen igår - 100 kg i marklyft. Tungt men gick bra. Stången hängde lite på låren innan jag lyckades dra upp den helt men den gick nog på under fem sekunder i alla fall, haha. 
 
Sedan blev det tunga ryggresningar och jag kan väl säga så mycket som att det känns som om jag blivit överkörd idag. Har duktigt med träningsvärk och känner mig taggad av det. 
Inatt blir det bröst och triceps och jag oroar mig smått. Har ju varit i Turkiet i en vecka och inte tränat något. Efter långvila brukar jag känna mig starkare i alla övningar förutom chins och bänkpress så jag får se hur den går inatt. 
 
Här kommer några instagrambilder! Kom ihåg att ni kan följa mig, jag heter j0hannalarsson där.
Dagens middag. Glad över min bulkperiod, hollandaisesås är ju fan guds gåva till människan.
 
100 kilogram!
 
Gubben fick svettas lite också.
 
Och så lite gårdagsben.





Linn
05 May, kl. 12:10 | Blogg; http://list.blogg.se

100kg, grymt ju!!
Själv har jag precis infört marklyft i min träning (galet att jag inte gjort tidigare!) och nöter teknik på halva den vikten, haha ;)

Svar: Marklyft är precis som knäböj - hela paketet. Både rygg och ben jobbar och känslan av träningsvärken efteråt är obeskrivlig. Bra att du lagt in marken, man får sjukt snygga baksidalår! ;)

Och tack! Nästa stolpe är 110kg!
Johanna Larsson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback