24.05.13

 
 
Här är två bilder från de två senaste passen. Igårnatt blev det ben och rygg och det gjordes en massa knäböj, mark och ryggresningar. Ingen av de jag tränade med hade kört de övningarna ordentligt tidigare så jag fick agera någon sorts pt åt dem. Jävligt roligt hade vi i alla fall!
Jag körde bara mark upp till 80kg och tyckte att det kändes ovanligt tungt. Kunde inte alls fatta att jag för inte så länge sedan spräckte 100kilosgränsen. På böj körde jag upp till 65kg och tyckte även där att det var rätt tungt. Vet inte varför då jag sovit och ätit väldigt bra, men ibland har man ju vissa dagar då man helt enkelt känner sig svagare än andra.
 
I helgen blir det vila för mig. Jag är barnvakt 24 timmar och dygnet nu i en vecka och vill spendera helgen ordentligt med barnen. Men i veckan är det tänkt (eller på söndag) att jag ska köra ett pass med Elin! Blir jäkla fint det.
 
//Men vad fan är det här? Det har hamnat en viktminskningslänk på ordet "bilder". Hur får man bort det? Varför har den hamnat där!?





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback